HypotheekCompany komt binnenkort met een eigen abonnementenservice voor haar deelnemers. De hypotheekketen voor intermediairs biedt haar deelnemers de mogelijkheid om geheel of gedeeltelijk over te gaan op abonnementen. “We constateren een snel groeiende behoefte aan een abonnementen structuur. Onze deelnemers willen consumenten de mogelijkheid kunnen bieden om met netto- producten en een abonnement te gaan werken. Ook, of misschien wel juist, in het segment van de particuliere (schade)verzekeringen, aldus Christian Dijkhof, directeur van HypotheekCompany. “Daarom hebben we hard gewerkt om een unieke abonnementenservice op te zetten. Wij hebben in eigen huis de positionering, de marketing en de structuur ontwikkeld. Voor de uitvoering en implementatie, inclusief incasso, zijn we een strategische samenwerking met Factua aangegaan,” zo gaat hij verder.
“We hebben overigens ook dit keer weer erg ons best gedaan om met iets uitzonderlijks te komen. Het resultaat mag er zijn; een bijzondere invalshoek heeft geleid tot een unieke propositie die onze aangesloten kantoren zeer zal aanspreken. Daar zijn we stellig van overtuigd”, aldus Dijkhof.
“Zo bieden we onze kantoren een kant-en-klaar format voor abonnementen binnen hun bedrijf. Natuurlijk kunnen ze op onderdelen aanpassingen doen, om het naadloos op hun eigen bedrijf te laten aansluiten. Maar in principe bieden wij ze een ready to use format; met marketing, structuur en implementatie. HypotheekCompany introduceert deze abonnementenservice tijdens een landelijke bijeenkomst op 13 september aanstaande.”
Bron: HypotheekCompany
')}