GooodyFooods Apeldoorn breidt uit met FeelGood module

Datum: mei 2, 2012

Wessanen Benelux introduceert, samen met onderneemster Willemien Blankenaauw, de module FeelGood in de GooodyFooods-vestiging in Apeldoorn. FeelGood wil consumenten uitdagen, verrassen en verwennen met een aantrekkelijk assortiment van ruim 2.000 producten op het gebied van persoonlijke verzorging, natuurcosmetica en gezondheidssupplementen. Alle producten zijn minimaal 100 procent natuurlijk, waar mogelijk biologisch of zelfs Demeter-kwaliteit.

Interieur GooodyFooods FeelGood conceptFeelGood biedt in een moderne en ontspannen omgeving, alles om jezelf op een natuurlijke manier te verzorgen en te verwennen. Klanten worden met een zintuigenpilaar uitgedaagd om producten te proberen, ruiken en voelen. Sharing, het delen van informatie over gezonde producten, ingrediënten of toepassingen, speelt een belangrijke rol in deze winkelmodule. Deze overdracht vindt plaats vanuit de producten, de winkelmedewerkers en vanuit de klant zelf. FeelGood moedigt consumenten aan om kennis en ideeën te delen op een inspiratiemuur. Berichten kunnen worden achtergelaten of meegenomen. Hierbij geldt, alles mag zolang het maar positief bijdraagt aan het je goed voelen. In het hart van de winkel bevindt zich bovendien een multifunctionele ontmoetingsplek waar producten kunnen worden getest, een tijdschrift kan worden gelezen of online informatie kan worden bekeken.

Gezonde en duurzame manier van leven
Jeremy Deacon, Managing Director Wessanen Benelux, is enthousiast over de FeelGood module: “Met FeelGood spelen we in op de groeiende vraag naar natuurlijke en biologische verzorgings- en verwenproducten. GooodyFooods probeert de consument continu te verrassen met nieuwe initiatieven om invulling te geven aan een gezonde en duurzame manier van leven. Met FeelGood bieden we consumenten de mogelijkheid om zich zowel van binnen als van buiten, op een gezonde en verantwoorde manier, goed te verzorgen”.

GooodyFooods
GooodyFooods mikt op de groeiende groep mensen die bewust omgaat met voeding, maar geen concessies wil doen aan smaak, kwaliteit of productuitstraling. De klant weet zeker dat wat hij bij GooodyFooods koopt, goed is in de breedste zin van het woord: gegarandeerd biologisch, waar mogelijk fairtrade of Demeter en zoveel mogelijk van dichtbij. GooodyFooods biedt een winkelomgeving die vooral ook leuk en inspirerend is.

Bron: Wessanen Benelux

')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.