Hoe kun je een echt statement maken, vroeg Mark Bongers manager marketing & sales van franchiseformule en aanbiedingenwebsite Friendstix zich af. “We laten als website graag zien dat we in samenwerking met onze partners deals aanbieden. Aan de andere kant willen we onze bestaande bezoekers graag af en toe belonen met gratis artikelen. We merken dat dit erg gewaardeerd wordt. Maar wat zou de ultieme weggever zijn? Dat moest wel een MINI Cooper zijn.” Bij 50.000 nieuwe inschrijvingen voor de nieuwsbrief van Friendstix, wordt de MINI Cooper verloot. Mark: “Onze Facebookpagina is ineens een levendige community. Iedereen kan daar stemmen op zijn of haar favoriete kleur Cooper.” Op Facebook hebben meer dan 300.000 personen de campagne gezien. “Onze prognose voorspelt dat ons bereik volgende week over het half miljoen heen gaat”, besluit Mark.
Bron: Franchiseplus.nl
Link: http://franchiseplus.nl/nieuws/Friendstix-lanceert-nieuwe-campagne.html
')}