Franchiseformule Fortune hot drinks is in de finale van de Service Prijs 2012 terechtgekomen. Er deden 987 bedrijven mee. De uitreiking van de Service Prijs 2012 heeft tot doel de kwaliteit van de service in Nederland te verbeteren. Het initiatief voor deze jaarlijks terugkerende prijs is genomen door DOOR Training & Coaching in samenwerking met het vakblad Service Magazine. De Service Prijs 2012 is op 20 juni uitgereikt na afloop van de ‘Dag van de Service’. De Top 6 presenteerden zich aan het publiek en namen deel aan een aantal praktijksimulaties. Op de website van de deelnemers is gemeten naar de zichtbaarheid van service en de contactgegevens van de serviceafdeling. Vervolgens zijn alle bedrijven telefonisch gemeten op klantgerichtheid. In de derde stap is aan de hand van de Klant Performance Meting aan klanten gevraagd hoe zij de service ervaren. Fortune hot drinks scoorde hier een 8,9 en een 9,2 op de klantvriendelijkheid.
Bron: Franchiseplus
Link: http://franchiseplus.nl/nieuws/Fortune-hot-drinks-finalist-Service-Prijs-2012.html
')}