Corporate identity GlasGarage wordt aangepast

Datum: juli 24, 2012

Autoruitspecialist GlasGarage heeft plannen uitgewerkt om de corporate identity te verbeteren. Doelstelling is om alle vestigingen van de formule binnen één jaar beter eenduidig herkenbaar te maken. Nadat de afgelopen tijd gewerkt is aan de verdere professionalisering in service, processen en dienstverlening zal het komende jaar energie worden besteed aan een herkenbare en eenduidige signing van de keten.

“We werken niet alleen aan herkenbaarheid aan de buitenkant”, legt commercieel directeur Leo Smid uit, “ook het interieur van onze vestigingen wordt duidelijker en eenduidig GlasGarage.” Daartoe zijn speciaal voor GlasGarage meerdere interieurproducten ontwikkeld zoals een informatiescherm, een ontvangstbalie, wacht- en werkplekken met gratis Wifi en een koffiecorner. De formule telt momenteel meer dan 110 vestigingen.

Bron: Denationalefranchisegids.nl
Link: http://www.denationalefranchisegids.nl/firstfranchise/Dinsdag_24_juli_2012.htm#glasgarage_franchise

')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.