Autoruitspecialist GlasGarage heeft plannen uitgewerkt om de corporate identity te verbeteren. Doelstelling is om alle vestigingen van de formule binnen één jaar beter eenduidig herkenbaar te maken. Nadat de afgelopen tijd gewerkt is aan de verdere professionalisering in service, processen en dienstverlening zal het komende jaar energie worden besteed aan een herkenbare en eenduidige signing van de keten.
“We werken niet alleen aan herkenbaarheid aan de buitenkant”, legt commercieel directeur Leo Smid uit, “ook het interieur van onze vestigingen wordt duidelijker en eenduidig GlasGarage.” Daartoe zijn speciaal voor GlasGarage meerdere interieurproducten ontwikkeld zoals een informatiescherm, een ontvangstbalie, wacht- en werkplekken met gratis Wifi en een koffiecorner. De formule telt momenteel meer dan 110 vestigingen.
Bron: Denationalefranchisegids.nl
Link: http://www.denationalefranchisegids.nl/firstfranchise/Dinsdag_24_juli_2012.htm#glasgarage_franchise
')}