CijferMeester Den Haag ontvangt Keurmerk Klantgedreven Dienstverlener

Datum: maart 11, 2012

CijferMeester Den Haag heeft als eerste kantoor binnen CijferMeester het Keurmerk Klantgedreven Dienstverlener voor administratiekantoren verkregen op basis van een uitstekende beoordeling op de keurmerkeisen. Het kantoor heeft tevens een bovengemiddeld goede waardering ontvangen van haar klanten. Als keurmerkhouder is hiermede het recht verkregen het herkenbare logo van het keurmerk te voeren.

“Ik vind het erg belangrijk dat mijn kantoor toestemming heeft gekregen het Keurmerk te voeren. Met het keurmerk bewijs je aantoonbaar dat je kantoor aan de, mede door ondernemers, vereiste kwaliteiten voldoet en je onderscheid je tevens objectief van de concurrentie”, aldus een trotse Casper Klop van CijferMeester Den Haag.

Steeds meer ondernemers (ongeveer 80%) vragen daarom om duidelijkheid in het verschil in kwaliteiten van een administratiekantoor. Aan de andere kant willen ook de betere administratiekantoren die duidelijkheid in de diverse kwaliteiten uitdragen. Hiermee wordt het kaf van het koren onderscheiden. Dat wordt nu bereikt met het Keurmerk Klantgedreven Dienstverlener voor administratiekantoren.

Casper Klop vervolgt: “Uit onderzoeken is duidelijk naar voren gekomen welke meerwaarde het keurmerk biedt. Meer dan 75% van onze klanten ziet het keurmerk als een meerwaarde en de eigenaren van de administratiekantoren (CijferMeester heeft 35 franchisevestigingen) waarderen het keurmerk en de aanvullende diensten met een 8,2. Dat zijn cijfers die spreken!”

Stichting Pro CONSUMENTDe Stichting Pro CONSUMENT is keurmerkeigenaar van het in 2012 geïntroduceerde Keurmerk Klantgedreven Dienstverlener voor administratiekantoren. Het keurmerk is het enige keurmerk in Nederland dat de keurmerkentoets van het Ministerie van Economische Zaken heeft ondergaan. De toets is afgenomen door de Raad voor Accreditatie.

De Stichting Pro CONSUMENT maakt een kwalitatief onderscheid in het enorme aanbod van kantoren met de invoering van het Keurmerk Klantgedreven Dienstverlener, ondersteunt de kantoren met interessante aanvullende diensten en promoot administratiekantoren die de volgende en vereiste cruciale stap willen en kunnen maken in de vernieuwde samenwerking met de ondernemers van deze tijd.

Verder beoordeelt, controleert èn certificeert de stichting jaarlijks de administratiekantoren op de keurmerkeisen. Heeft een administratiekantoor het keurmerk, dan is dat het bewijs dat het kantoor aan de hoge kwaliteitseisen voldoet. Een juiste en weloverwogen keuze voor het juiste administratiekantoor is dan eenvoudig te maken voor ondernemers.

Bron: Stichting Pro CONSUMENT

')}

DELEN

ACTUEEL NIEUWS

Gratis E-book

Alles wat u moet weten over franchise

In het eBook 'Wat is franchise?' wordt het begrip 'franchise' afgebakend: Wat is franchise, welke franchisevormen zijn er, wat zijn de voor- en nadelen van franchising, hoe zien recente marktontwikkelingen eruit en welke vooroordelen leven er ten aanzien van dit vaak zo succesvolle businessmodel.

E-book downloaden

Franchise nieuwsbrief

Wekelijks actueel nieuws uit de franchisebranche!

Nu aanmelden

De nieuwsbrief E-Zine wordt, naar keuze, dagelijks of wekelijks aan u toegezonden en bevat franchise opportunities, aangeboden vastgoed, vacatures, het meest actuele franchisenieuws, interviews, een agenda met franchise-gerelateerde beurzen en congressen, columns geschreven door franchisespecialisten en allerlei tips & adviezen.