Het is een feit: Bad in Beeld heeft 43 aangesloten franchisenemers. Het jaar begon direct al goed met het aansluiten van maar liefst acht nieuwe vestigingen. ‘We houden het succes vast en dat is iets waar we alleen maar zeer tevreden mee kunnen zijn. Inmiddels zijn er dit jaar twaalf nieuwe vestigingen aangesloten. In de markt is behoefte aan onze inkoopcondities en aan onze manier van marketing voeren, zowel op landelijk als lokaal niveau,’ aldus Bad in Beeld formulemanager Marjolein Gerritsma.
Juiste keuze
De eerste nieuwe vestiging is Lindhout Badkamers in Bergen op Zoom. Een badkamerspecialist met jarenlange praktijkervaring in haar regio. ‘Om verschillende redenen hebben we gekozen om aan te sluiten bij Bad in Beeld. We doen veel aan lokale marketing en daarom is het erg belangrijk dat we onze eigen identiteit kunnen behouden zodat onze naam en stijl herkenbaar blijft voor de consument. Dit kan bij Bad in Beeld. De marketingafdeling van de franchiseformule maakt voortaan onze lokale middelen op. De advertenties zijn een perfecte combinatie van de juiste Bad in Beeld elementen en onze huisstijl,’ aldus Frans Lindhout.
De andere nieuwe vestiging is Versani. Een megastore van 4000m2 in Alkmaar waar de consument terecht kan voor verwarming, sanitair, tegels en keukens in alle prijsklassen. De winkel heeft een zogeheten ‘Badkamerstraat’ met realistische afmetingen om zo een duidelijk beeld te creëren voor de klanten. Eigenaar Hans Hageman: ‘Ik ga er als ondernemer alleen maar op voor uit door een samenwerking met Bad in Beeld aan te gaan.’
Bad in Beeld is een soft franchiseformule in de sanitairwereld die de ondernemer ondersteunt op inkoop- en marketingactiviteiten. Door het uitbrengen van het Bad in Beeld magazine ‘Straal!’, 8 huis-aan-huis folders per jaar en winkelmaterialen zoals actieposters heeft de aangesloten ondernemer direct instrumenten in handen om actief de lokale markt te bewerken.
')}