In het jaarlijkse tevredenheidsonderzoek onder de klanten van Finovion krijgt Finovion een 8,1 voor haar dienstverlening. De Amersfoortse vestiging heeft over 2011 het beste rapportcijfer gekregen.
Kantoorleider Ronald Ostermann is trots op het bereikte resultaat. De betrokken opstelling en het actief meedenken met zijn klanten heeft voor dit resultaat gezorgd. Naast de beoordeling door de klanten wordt bij het bepalen van de titel beste Finovion vestiging naar diverse kwaliteitsaspecten gekeken, zoals afspraken nakomen, tijdige oplevering van jaarwerk, bereikbaarheid van het kantoor en heldere werkprocessen binnen de vestiging. Ook de collegialiteit naar andere Finovion vestigingen is een belangrijke voorwaarde om deze prijs in de wacht te slepen.
Over Finovion
Finovion is een landelijk opererend advies- en administratiekantoor met ruim 35 vestigingen in Nederland. Speerpunten van Finovion zijn het ondersteunen van bedrijven bij het verkrijgen van meer grip op de bedrijfsvoering vanuit financieel oogpunt, het werken tegen vaste maandelijkse abonnementen en het zijn van een online, innovatief en bijdetijds kantoor.
Bron: Finovion
')}