Detailhandelsconcern Ahold maakt van AH to go een apart organisatieonderdeel. Op die manier verwacht ze gerichter te kunnen werken aan de formule om beter aan te sluiten op kanaalspecifieke wensen. “Albert Heijn to go onderscheidt zich door een geheel eigen aanbod en focus op klanten die onderweg zijn”, zegt Ahold-woordvoerder Anoesjka Aspeslagh. “Ahold heeft een groeiambitie en wil deze groei onder meer bereiken door het aanbod te verbreden en dit op verschillende manieren aan te bieden.”
Saskia Egas Reparaz is en blijft directeur van AH to go Nederland. De formule richt zich op plaatsen waar veel mensen passeren. Veel van de vestigingen staan op stations, in drukke stadscentra, in ziekenhuizen, op Schiphol en op bedrijventerreinen. De winkels hebben een relatief klein basisassortiment van ongeveer 1000 artikelen en bieden daarnaast vooral veel producten aan die snel meegenomen kunnen worden, zoals belegde broodjes. Momenteel zijn er bijna 60 winkels verspreid over Nederland.
Bron: Denationalefranchisegids.nl
Link: http://www.denationalefranchisegids.nl/firstfranchise/Dinsdag_12_februari_2013.htm#albertheijn
')}