Franchiseformule: ibis styles

Non-Food - Hotelketens

Informatie aanvragen

Stylisch ontworpen hotels waar de extra’s niets kosten!

Ibis styles is een niet-gestandaardiseerd economy merk van de groep Accor, voor die gasten die de herkenbaarheid van een merk zoeken, maar met haar eigen identiteit en design.

Het is een merk dat kamer inklusief ontbijt en wifi aanbiedt. Vooral gelegen in stadscentra of daar waar economische activiteit is. Het bed staat als focus in de kamer, flatscreen met media hub, design, licht en comfort, maken de kamer tot een persoonlijke beleving.

De lobby en of publieke ruimte voorziet in de voorziening van gratis koffie, water, thee en tijdschriften. Daarnaast een interactieve pc met een online gastenboek, waar gasten direct hun ervaring kunnen “posten”.

Hoewel alle hotels verschillend zijn, zijn ibis styles hotels wel herkenbaar. Meubilair, amenities, toepassing van verlichting en de lay out zijn zorgvuldig geslecteerd.

Gasten waarderen met name de authenciteit en unieke persoonlijkheid in de ibis styles Hotels.

Ibis styles Hotels kunnen ook gezinnen met kinderen accommoderen in kamers die geschikt zijn voor ouders met 2 kinderen.

Nu meer dan 120 hotels in Europa en 100 in Azië en Nieuw Zeeland, gaat ibis styles naar meer dan 220 hotels in 2015.

 

Tip!

Bekijk ook de formulepresentaties van 3 andere hotelmerken van Accor Hospitality Group N.V.:

ibis

ibis Budget

Mercure

 




Actief sinds: 1976
Contractduur: 10 jaar
Vereiste ervaring:

Hospitality

Type samenwerking: Onbekend
Aantal medewerkers: 5 FTE (gemiddeld)
Inkoop: Centraal  
Training en opleiding:

Via de eigen Accor Academy.

Entreegeld: 15.000,00
Omschrijving: Op aanvraag   ›
Gemiddelde totale investering: Op aanvraag   ›
Omschrijving:

In persoonlijk gesprek en afhankelijk van lokatie.

Benodigd eigen vermogen: Op aanvraag   ›
Omschrijving:

In persoonlijk gesprek en afhankelijk van lokatie.

Gemiddelde omzet per vestiging: Op aanvraag   ›
Omschrijving:

In persoonlijk gesprek en afhankelijk van lokatie.

Fee Omschrijving
Franchise fee 3 tot 5 Procent
Marketing fee Procent

% van de netto kamer omzet. Fees afhankelijk van lokatie en grootte hotel.

Franchise fee Procent

Distributie fee ( reserveringen ) % van de netto kamer omzet. Fees afhankelijk van lokatie en grootte hotel

Lid NFV: Erkend lid
Lid BFF: Nee
Franchise keurmerk: Nee
Verzorgingsgebied: Aantal inwoners  
Eigen vestigingen: 30
Franchise vestigingen: 12
Totaal vestigingen: 42
Type vastgoed: Anders
Type locatie: WordPress › fout

Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.

Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.